MPM PROJEKT: Strategia wzornicza – wdrożenie
Celem projektu była poprawa pozycji konkurencyjnej firmy MPM PROJEKT poprzez wykorzystanie potencjału wzornictwa przemysłowego i wdrożenie rekomendacji zawartych w opracowanej strategii wzorniczej. Celem było także wdrożenie na rynek nowych/znacząco zmodyfikowanych produktów opisanych w strategii wzorniczej. W wyniku realizacji projektu firma podniosła poziom wzornictwa przemysłowego we wszystkich jego aspektach. Właściciel firmy w wyniku realizacji projektu wzmocnił markę przedsiębiorstwa na rynku oraz podniósł jego pozycjonowania w stosunku do konkurencji. Dzięki wzmocnieniu zespołu projektowego o zewnętrznych ekspertów wzornictwa przemysłowego przy opracowywaniu nowych/znacząco ulepszonych produktów, poprawiona została ergonomia użycia, a także ich odbiór. Inwestycje w park maszynowy i idące za nimi zmiany technologiczne, pozwoliły na ich wytwarzanie, a także na zaproponowanie wyższej aniżeli obecnie jakości produktów.