ELEKTROZEL: Poprawa wzornictwa przemysłowego drogą do poprawy konkurencyjności


Celem projektu była poprawa konkurencyjności firmy i poszerzenie portfela jej produktów do 2019r. dzięki wdrożeniu zaleceń opracowanej strategii wzorniczej (także objętej dofinansowaniem). Wnioskodawca poprzez wdrożenie zaleceń strategii osiągnął następujące cele:
a) podniesienie świadomości roli wzornictwa przemysłowego oraz marketingu w przedsiębiorstwie poprzez utworzenie działów B+R i handlowego, co pozwoliło na usprawnienie prac nad nowymi produktami i łatwiejsze pozyskanie nowych klientów.
b) poprawa jakości produktów dzięki uruchomieniu nowoczesnej linii do montażu SMT wraz z rozbudowaną sekcją inspekcyjną
c) poprawa komunikacji z rynkiem poprzez wdrożenie nowych stron www, materiałów marketingowych oraz działań promocyjnych. W wyniku tego wzrosła świadomość marki Elektrozel jako samodzielnego producenta.
d) poszerzenie własnego portfolio produktów o nowe moduły sterowania gestami przeznaczone dla urządzeń AGD.
– Usługi doradcze (audyt wzorniczy, strategia wzornicza)
– Wdrożenie zmian organizacyjnych
– Prace projektowe i wzornicze (opracowanie nowych systemów
sterowania urządzeniami AGD, rebranding marki, stworzenie nowej marki, stworzenie strony www, opracowanie materiałów marketingowych)
– Zakup środków trwałych i oprogramowania (oprogramowanie CRM,
oprogramowanie do projektowania modeli 3D i obwodów elektronicznych,
oprogramowanie do zarządzania
projektami, linia SMT (drukarka automatyczna, automat
Pick&Place, piec rozpływowy, AOI).