ROMI: wzrost konkurencyjności firmy w oparciu o strategię wzorniczą, folie termokurczliwe


Projekt dla firmy ROMI skoncentrował się na wykorzystaniu procesów wzorniczych do zrewidowania i ulepszenia oferty produktowej oraz poprawy wizerunku marki, co zaowocowało powstaniem znacznie ulepszonej folii termokurczliwej PREMIUM. Kluczowym etapem było przeprowadzenie audytu wzorniczego, który uwzględniał analizę potencjału firmy, potrzeb i trendów rynkowych, a następnie opracowanie strategii rekomendującej m.in. zaprojektowanie, prototypowanie i testowanie nowego produktu, usprawnienie identyfikacji wizualnej (logo, strona internetowa, księga znaku), stworzenie key visual i materiałów promocyjnych oraz modernizację parku maszynowego. Dzięki temu ROMI nie tylko wprowadzi do oferty nowatorski produkt (folię termokurczliwą wytwarzaną przy użyciu dotąd niewykorzystywanej technologii), ale również zyska profesjonalne zaplecze w postaci nowego wyposażenia laboratorium, maszyn produkcyjnych, systemu ERP i kompleksowych działań marketingowych, co w dłuższej perspektywie pozwoli firmie skutecznie zwiększyć konkurencyjność i rozpoznawalność na rynku.
– Audyt wzorniczy i strategia wzornicza
– Zaprojektowanie nowego produktu (folii termokurczliwej PREMIUM)
– Zakup wyposażenia laboratorium, maszyn i urządzeń produkcyjnych oraz oprogramowania, w tym:
– Maszyna wytrzymałościowa
– Tester kurczliwości
– Spektrofotometr
– Bobiniarka
– Wózek do transportu roli
– System ERP
– Działania wspierające wdrożenie rekomendacji wzorniczych dotyczących przedsiębiorstwa, takie jak:
– Zaprojektowanie nowej strony internetowej z funkcją sklepu
– Stworzenie materiałów marketingowych i promocyjnych
– Utworzenie profili w mediach społecznościowych
– Korekta logo i opracowanie księgi znaku
– Zaprojektowanie i przeprowadzenie pilotażowej kampanii digital
– Usługi rzecznika patentowego i opłaty patentowe związane ze zgłoszeniem znaków towarowych
– Działania wspierające wdrożenie rekomendacji wzorniczych dotyczących nowego produktu, w tym:
– Stworzenie otoczenia produktu (Key visual / brandbook)
– Opracowanie projektu opakowań produktowych i transportowych