MASTERTEC: poprawa wzornictwa przemysłowego i rozwój oferty firmy, baseny ze stali


Celem projektu było przeprowadzenie pogłębionych procesów wzorniczych, począwszy od całościowego audytu – obejmującego analizę modelu biznesowego, potencjału produkcyjnego i stanu obecnego wzornictwa – aż po opracowanie strategii z konkretnymi rekomendacjami dotyczącymi zarówno poprawy identyfikacji wizualnej (logo, strona internetowa, księga znaku), jak i wdrożenia zupełnie nowego produktu. Dzięki tej strategii Mastertec zyskał jasny plan działań, obejmujący zaprojektowanie, budowę i testowanie modułowego basenu ze stali nierdzewnej (wyposażonego w zadaszenie i panele solarne), co ma pozwolić firmie wejść na nowe rynki i wzmocnić jej pozycję konkurencyjną. Wsparcie finansowe z dotacji pokrywa kluczowe koszty, takie jak zakup maszyn (laser fiber, prasa krawędziowa), opracowanie materiałów marketingowych, prace nad nową marką oraz narzędzia służące wprowadzeniu produktu na rynek, a dodatkowo sprzyja rozwojowi kompetencji wzorniczych i umacnia perspektywy rozwojowe przedsiębiorstwa na rynku krajowym i międzynarodowym.
– Audyt i strategia wzornicza
Działania marketingowe i wizerunkowe, w tym:
– Modernizacja strony www firmy
– Stworzenie profili w mediach społecznościowych
– Aktualizacja logo i opracowanie księgi znaku dla obecnej marki
– Stworzenie nowej marki produktu (key visual/brandbook)
– Narzędzia i metody wspierające proces wprowadzania produktu na rynek
Opracowanie i wdrożenie nowego produktu (basenu modułowego ze stali nierdzewnej), w tym:
– Projektowanie, budowa i testowanie prototypu
– Opracowanie wytycznych w zakresie segmentacji produktów
– Opracowanie materiałów dla projektantów
– Zakup lasera typu fiber
– Zakup prasy krawędziowej